things happen but we don't really know why :)
things happen but we don't really know why :)



things happen but we don't really know why :)the little girl

  Startseite
  Archiv
  powered by caro.
  a
  Gästebuch
  Kontakt
 



  Freunde
    breakingdown
    youxstolexmyxcrown
    - mehr Freunde



Webnews



http://myblog.de/yourdestiny

Gratis bloggen bei
myblog.de





neuanfang

 

soho also neues jahr neuer blog. blog ist zwar nicht neu aber schon länger außer betrieb, naja egal. habe beschlossen wieder zu blogen. und wie immer bloge ich über das selbe *seufz*

im moment weiß ich gar nicht was ich überhaupt schreiben soll. ich bin verwirrt, werde möglicherweise ignoriert, habe "fehler" begannen in den ich mich zu sehr hineinsteigere oder auch nicht. ich habe keine ahnung was ich jetzt tun soll. generell. lernen, pf mag ich nicht, keine lust, ne lernen kann man vergessen. eigentlich würde ich ganz gerne mit einer gewissen person reden, die momentan abwesend ist. naja kann man nichts machen. schicksal hm. eigentlich weiß ich gar nicht ob ich noch was von ihm will. ich meine die zukunfts chancen sind nicht das wahre. aber wenn ich zurück denke..seufz..die kurze zeit, die wars wert. und was ist mit der langen trauer fase? egal bin grade -.- lasse es einfach auf mich zukommen.

so jetz überlege ich mir was ich tue heute..hm..

5.1.08 14:12


es tut weh.

ich stelle mir oft die Frage: Warum? wieso musste es so kommen wie es gekommen ist? was wäre wenn dies und dass nicht gewesen wäre, wäre ich dann noch glücklich? und ich weiß es nicht. ich habe keine Lust mir den Kopf zu terbrechen. es interessiert mich nicht. es gibt wichtigers. oder? es sind zu viele gedanken in meinem kopf. an ihn. wir sind nicht mehr zusammen. er mag mich noch immer. sagt er zumindest. aber wieso verbringt er mehr zeit mit seinem Schlagzeug als mit mir? wieso schreibt er mir keine sms? oder ruft an? wieso muss ich ihm zuerst schreiben? wieso? ein paar von diesen punkten verstehe ich ja. trotzdem. es tut weh. ich war glücklich und ich glaube ich habe es zu wenig genossen. ich war glücklich. ja das war ich. und was bin ich jetzt? einfach nur verletzt. ich denke manchmal dass es sicher einen Grund gibt wieso die dinge sind wie sie sind. ich muss sie akzeptieren. doch manche dinge kann und will ich nicht akzeptieren. mittlerweile ist meine Chance ihn wieder zu sehen ein bisschenn größer. aber wann? und dann ist da auch noch die angst dass er eine andere findet. ich glaube nicht dass er sich eine andere suchn wird aber wenn ihm eine über den weg läuft, die einfach toll ist und bei der die umstände leichter sind mit ihr glücklich zu sein, würde er mich dann fallen lassen? oder hat er das schon längst? ich fühle mich so verloren und klein. einmal habe ich eine art gedicht geschrieben, dass er mein licht in der dunkelheit ist oder so. tja sowies aussieht ist mein licht sehr sehr klein geworden und fast erloschen. fast. ganz erloschen ist es erst wenn wir uns fremd werden. und ich habe angst dass dies passiert. ich möchte mit ihm reden. telefonieren. aber ich werde ihn nicht einfach ohne vorwahnung anrufen. doch wie gebe ich ihm eine vorwahrnung wenn er die ganze zeit schlagzeug spielt? mein leben ist kompliziert. ich habe nicht wirklich mit meinem vater geredet. meine mutter hat schuldgefühle. und ich bin verwirrt. allein. unglücklich

wo ist mein glück? kommt es wieder? ich vermisse es. ich vermisse ihn.

1.12.07 13:04


hintergründe

jaa gesdan, ein sonntag, war nu so des ein oda andre los *g+

zum beispiel dass er mid da carina gschriebm had, aba niks was mi i-wie eifersüchdig machn könnd..und mia had er auch gschriebm..

üba seine schuldn *husd-husd* und er had se auf icq angmeldet..i glaub i sag jetz nua di wichdign sachn..wia ham wieda kurz des treffm angsprochn und dann had er mia a boa liada gschickd (gesdan habm ma seea viele leute, tolle leute echd super tolle leute lieda gschickd aba des wiad jetz ned soo erwähnd)^^ und dafüa hab i erm a bild gschickd.

und jetz bin ich stolzer handy hintergrund von ihm^^ (stolz is vll ned ganz richdig weils mi seea geschockd had aba naja) dann had er ma nu a boa moi hdvl gschriebm (tolle steigerung oda? *g+)

naja..dann bin i heid aufgwachd und in de schui..und ja woa eig eh gonz lusdig, dann hamma lat sa zrück griagd und jaaa..dann bin i heim und daheim hm..hab i kla4 gspüd und dann woa i skaten xD

i woa mid vinz und alex skaten und hab versuchd fodos zu machn..a boa san ned soo schlechd aba jt zruck zu meim liebeslebm^^

also..er had mid am freind üba sei liebeslebm gredt und dann is mei name gefallen und er had dann gmand: mia gfoid se und naja..sei freind had mia dann a esms gschickd: trifsd di mim armin?

hab zeasd wieda mid da sara diskutiad was i zruck schreibm soid und soo und dann woa da armin da..und i hab mid erm gschriebm und dann hamma ebm üba dies und das gredet und er had dann gfragd ob i moagn beim saturn bi und jaa dann hamma geplant. moagn: 4:45 beim saturn und sei freind könnte vll auch dabei sein..der brauchd was vum saturn oisoo düafd des ned zu lange dauan oda?

jaa dann had er ma nu a boa moi gschriebm dass er mi lieb had und dann hab i nu a liad griagd und er nu a foto und jaa..jt grad schreib ma voi den scheiß *g+

12.11.07 19:33


schnee weg, glück da?

gesdan woahe da hads gschneid voi sche und toll^^

natüali gibds nu an andan oad wos nu vüü mea schneid und wo i vll demnächsd mid ana hundhütte hinziehn wead (is unwichdig, muss ma ned vasteh)^^

naja, hab gesdan nu mid skater, ex fußball spieler (10 szundn in ana wochn he!!!) und zukünftigm schlagzeuga gredt^^ sei stimm is goa nimma sooo tief, und es had nimma sooo vü pausn gebm und des geilsde: er is mim kopf 10moi gegn de wond grennd, des had se anghead wie wennsd wem dia knochn brichsd xD

des 1 moi had mi mei klana bruada untabrochn, mann i ho wegn meim ned moi 10 jährign bruada auflegn miasn, wie fieß isn des? und späda wegn meina mum..der typ hod se obeckd des woa schlimm^^ naja i hab dann aufglegd, wolld ihn a stund späda wieda anrufm ABA er had ja ned auf mei sms zruck gschriebm deswegn hab i pennt

nächster tag: sms von ihm..had er aba ersd in da früh gschriebm

i woa dann wegn da frimung mid da liesi in da kirche und da ho i zwa sms griagd, woa he i hädd am liebsdn soo losbeckd^^ der typ nennt mi schnuggi, wie krank isn des?^^ dann woa er voi traurig dass i erm ned zruck gschriebm ho, ho i aba späda

und kurze zeit drauf hama se gstrittn wei i erm "vaoaschd" ho, dann had er mi beleidigd woahe des woa bes, dann hab i erm gfragd ob er se leichd mid mia streitn wü, dann had er i-an scheiß in seim 2 deutign dialekd gschriebm und letztendlich ho i gmand dass i mia aba ned mid erm streitn wü und dann had er moo und hdl gschriebm und dann hama se vertragn =)

najaa..dann späda hab i erm nu kuaz auf festl gschriebm und ja, er had se ned verabschieded, was i zwar ned sehr tragisch find aba i bin der meinung des ghead erwähnd^^

tja und jetz ward ich darauf dass i a sms kriag oda an anruf oda sowas..i glaub i wead ma numoi was übas rauchn duachlesn oda so wwährend i woad..

11.11.07 16:25


also zu gesdan gibds nu vüü zu sagn

i mach des in kuazform..hab nu mid erm sms gschriebm und um 12 woid er mi dann anrufm. i woid niks mid er red, woa miad und ungesprächig und ja. aba er woid mid mia redn. i hab fasd alles versuchd ihn davon abzuhaltn doch dann had er angrufm..und i hab abghobm

sei stimm is diaf, bisd du des had mi gschockd^^

dann hamma voi sinnloses zeig gredt..schnee, mei haus, kaffee maschien, mein "niedlichn" dialekd (laut vinz is des positiv) und jaa..aba des is bei erm voi liab wenn er was liebes sagd wei se des einfach so geil ohead^^ naja..es had voi vü so peinliche stilln gebm..des woa unheimlich. und er had mi voi vaoaschd dass i des "t" am schluss so komisch sag (i hab echd an andan dialekd wenn i mid erm red) und ja. salzburgerisch. egal. dann had er mi nu wegn meina moblibox veroaschd weil er si so gschreckd had xD dann woid er mi nu üba mei liebeslebm ausquetschn, hab nan elegant abgewüagd und jaa. eigndlich woas ganz unterhaltsam. und des auflegn, mann des war schlimm^^ aba i hab aufglegd, ned er^^ had ma aba auch a zeid überwindung gebrauchd

und befor i eingschlafm bin had er ma nu a sms gschriebm, er had mi lieb^^

so dann heude..hab i a sms vu erm kriagd..aja, wie soi ma des deutn wenn am a hawara sagd er rennd dum im haud mid untahos umand?^^

jaja..dann had er ma sogar a boamoi hdl gschriebm und ja..

aja i vatrau erm alex^^ (muss kana vasteh)

so und jetz ward i was heid nu soo passiad..i hoff nämli dass was passiad..ersda schnee =) da muss was passiern^^

10.11.07 16:54


aalso..

nach stangen "streit" gesdan mid einer gewissn person war ich ned sehr toll drauf..mi is des voi ogangen dass er was ned..dass er sich durchgsetzt had? naja hab mich dann eh wieda mid ihm "versöhnd" war aba trozdem nichd in beststimmung (a dreiviertlstunde mid wem üba was redn des einen nervd is echd bääääh)

hab ständig auf handy gschaut und konnte nichd schlafen wegen summ geräusch (hab ich mir glaub ich nur eingebildet) hatte schon hoffnung aufgegebm heute grinsend einzuschlafen doch dann, als ich fasd eingeschlafen wär had mei handy vebriad. und es war er^^  und dann hamma noch so a stunde gschriebm, er war voi liab. wir habm nämlich nacha üba unsa treffm gredt *haha* und er had damid angfangen, er had sogar gmeind außer i will des ned (a zeichn es is ihm wichdig?), er had sogar gfragd ob i eh ala kum (sooo blöd warad i wiaklich ned gewesn^^), dann hab i erm nu vasichad dass i eh allane kum und dann had er se verabschiedet und zwar wieda mid hdl ha^^

ma muss dazu sagn dass er des niiie schreibd, aba de carina had erm des mal gschriebm wies was midanand ghabd habm^^ des baud mi auf

und ja zu heute: e-sa woa strange, kann mi ned einschätzn. de chitschi is krank weil se se schowieda üba meina katzn oghaud had und jaa..eig woa schui heid voi geil

daheim hab i dann a sms griagd..vu wem nua?^^ war nacha mid liesi im kino "nach 7 tagn ausgeflitert" echd geil^^ obwohl..a bissl bes is er a..naja

bin jetz wieda daheim, hab im armin a sms gschriebm, seine freind san grade bei erm deswegn akzeptia is wenn er ma ned zrück schreibd

jaja dann schau ma mal was heud nu so auf mich zukommd. bin grade voll gud drauf =)

9.11.07 18:37


mein glück?

er had mi lieb =)

a grund wieso i gesdan wieda seeea lange wachglegn bi, wegn meim grinsn. aja vll treff ma se am diensdag oda donnasdag..tja vll

zu gesdan möchd i nu sagn dass i wiakl glück ghabd hab..am abmnd hab i ghoffd er schreibd ma vll nu a sms und des had er

egal..nun zu heute: war großteilswieder gut drauf im gegnsatz zu chitschi und liesi di phasnweise komisch warn. gerda auch, aba positiv^^ naja hab wieder sinnlos über zukunfd geredt, gö alex?^^

jaa so..hab eigntlich nichd wiaklich was zusagn. außa: i hab mei altes rosa handy wieda =D aba jetz san aaaalle sms weg und i hab nu imma keine gekriegd. natürli hoff i jetz scho de ganze zeid dass mei handy vebriad und dann a gewisser name duad stehd. bis jetz had scho 3mal dliesi angrufm aba sunsd niks..maa he des is voi blöd weil jetz hab i so erwartungen und wah. erwartungen entäuschn meisd.

aber der tag isd noch nichd zu ende.

spruch von gscheitm sprüchebuch füa heute: das schönste im leben ist der wunsch, das nächsd schönste die erfüllung.

i hoff des schöne UND des nächstschönste wiad passian

8.11.07 17:22


 [eine Seite weiter]



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung