things happen but we don't really know why :)
things happen but we don't really know why :)



things happen but we don't really know why :)the little girl

  Startseite
  Archiv
  powered by caro.
  a
  Gästebuch
  Kontakt
 



  Freunde
    breakingdown
    youxstolexmyxcrown
    - mehr Freunde



Webnews



http://myblog.de/yourdestiny

Gratis bloggen bei
myblog.de





aalso..

nach stangen "streit" gesdan mid einer gewissn person war ich ned sehr toll drauf..mi is des voi ogangen dass er was ned..dass er sich durchgsetzt had? naja hab mich dann eh wieda mid ihm "versöhnd" war aba trozdem nichd in beststimmung (a dreiviertlstunde mid wem üba was redn des einen nervd is echd bääääh)

hab ständig auf handy gschaut und konnte nichd schlafen wegen summ geräusch (hab ich mir glaub ich nur eingebildet) hatte schon hoffnung aufgegebm heute grinsend einzuschlafen doch dann, als ich fasd eingeschlafen wär had mei handy vebriad. und es war er^^  und dann hamma noch so a stunde gschriebm, er war voi liab. wir habm nämlich nacha üba unsa treffm gredt *haha* und er had damid angfangen, er had sogar gmeind außer i will des ned (a zeichn es is ihm wichdig?), er had sogar gfragd ob i eh ala kum (sooo blöd warad i wiaklich ned gewesn^^), dann hab i erm nu vasichad dass i eh allane kum und dann had er se verabschiedet und zwar wieda mid hdl ha^^

ma muss dazu sagn dass er des niiie schreibd, aba de carina had erm des mal gschriebm wies was midanand ghabd habm^^ des baud mi auf

und ja zu heute: e-sa woa strange, kann mi ned einschätzn. de chitschi is krank weil se se schowieda üba meina katzn oghaud had und jaa..eig woa schui heid voi geil

daheim hab i dann a sms griagd..vu wem nua?^^ war nacha mid liesi im kino "nach 7 tagn ausgeflitert" echd geil^^ obwohl..a bissl bes is er a..naja

bin jetz wieda daheim, hab im armin a sms gschriebm, seine freind san grade bei erm deswegn akzeptia is wenn er ma ned zrück schreibd

jaja dann schau ma mal was heud nu so auf mich zukommd. bin grade voll gud drauf =)

9.11.07 18:37
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung