things happen but we don't really know why :)
things happen but we don't really know why :)



things happen but we don't really know why :)the little girl

  Startseite
  Archiv
  powered by caro.
  a
  Gästebuch
  Kontakt
 



  Freunde
    breakingdown
    youxstolexmyxcrown
    - mehr Freunde



Webnews



http://myblog.de/yourdestiny

Gratis bloggen bei
myblog.de





hintergründe

jaa gesdan, ein sonntag, war nu so des ein oda andre los *g+

zum beispiel dass er mid da carina gschriebm had, aba niks was mi i-wie eifersüchdig machn könnd..und mia had er auch gschriebm..

üba seine schuldn *husd-husd* und er had se auf icq angmeldet..i glaub i sag jetz nua di wichdign sachn..wia ham wieda kurz des treffm angsprochn und dann had er mia a boa liada gschickd (gesdan habm ma seea viele leute, tolle leute echd super tolle leute lieda gschickd aba des wiad jetz ned soo erwähnd)^^ und dafüa hab i erm a bild gschickd.

und jetz bin ich stolzer handy hintergrund von ihm^^ (stolz is vll ned ganz richdig weils mi seea geschockd had aba naja) dann had er ma nu a boa moi hdvl gschriebm (tolle steigerung oda? *g+)

naja..dann bin i heid aufgwachd und in de schui..und ja woa eig eh gonz lusdig, dann hamma lat sa zrück griagd und jaaa..dann bin i heim und daheim hm..hab i kla4 gspüd und dann woa i skaten xD

i woa mid vinz und alex skaten und hab versuchd fodos zu machn..a boa san ned soo schlechd aba jt zruck zu meim liebeslebm^^

also..er had mid am freind üba sei liebeslebm gredt und dann is mei name gefallen und er had dann gmand: mia gfoid se und naja..sei freind had mia dann a esms gschickd: trifsd di mim armin?

hab zeasd wieda mid da sara diskutiad was i zruck schreibm soid und soo und dann woa da armin da..und i hab mid erm gschriebm und dann hamma ebm üba dies und das gredet und er had dann gfragd ob i moagn beim saturn bi und jaa dann hamma geplant. moagn: 4:45 beim saturn und sei freind könnte vll auch dabei sein..der brauchd was vum saturn oisoo düafd des ned zu lange dauan oda?

jaa dann had er ma nu a boa moi gschriebm dass er mi lieb had und dann hab i nu a liad griagd und er nu a foto und jaa..jt grad schreib ma voi den scheiß *g+

12.11.07 19:33
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung